Den store lærerjakten er i gang!

Akershus fylkeskommune søker de beste lærerne til våre videregående skoler! Vi tilbyr både faste stillinger og vikariater.

Skoleregler på høring

Skoleregler (tidligere ordensreglement) for elever ved de videregående skolene i Akershus er nå ute på høring. Høringsfristen er 19. april 2024.

Fra gjengmiljø til bestselgende forfatter

Foran en fullsatt kantine ble stjerneskuddet Oliver Lovrenski intervjuet av våre egne elever.

Velkommen til foreldremøte for Vg1-klassene

Foreldre/foresatte til elever i Vg1-klassene inviteres med dette til møte på skolen tirsdag 13.februar kl. 18.00

Velkommen til åpen skole!

Velkommen til åpen skole torsdag 25. januar kl. 18.00-20.30!

Til elever og foresatte ved Vg1 Studiespesialisering

Velkommen til informasjonsmøte om valg av programområde og programfag 29. november kl. 18.00 i skolens kantine.

Slik blir du bedre forberedt på krise

Tema for årets utgave av Egenberedskapsuka er ØVE. Alle innbyggere oppfordres til å øve og ta nødvendige grep for å styrke egenberedskapen.

Vaksine mot smittsom hjernehinnebetennelse

Torsdag 23. november kl. 11:20 blir det meningokokkvaksinering i regi av skolehelsetjenesten på Nesodden vgs.

Presentasjon fra foreldremøte for Vg1 10. oktober 2023

Her finner du presentasjonen fra foreldremøtet for Vg1 10. oktober 2023

Velkommen til foreldremøte for Vg2-klassene

Foreldre/foresatte til elever i Vg2-klassene inviteres med dette til møte på skolen på t irsdag 17. oktober 2023 kl. 18.00 – 20.00